על הפעילות:
הפעילות עוסקת בנקודות הבאות:
- הכישלונות הבולטים בתחום הטכנולוגיה הפופולרית
- סקירת אופן הטיפול של החברות באתגרים
- הבנת העקרונות שיכולים להחזיר את אמון הצרכנים
הטכנולוגיה שינתה לנו את החיים בעשור האחרון. יחד עם זאת, לצד הצלחות וחידושים, דווקא החברות הגדולות הציגו לא מעט כישלונות מפוארים, שחלקם הפכו למשבר אמון של ממש.
בעשור הזה חברות ענק קרסו, מותגים נעלמו ומי שלא התנהל נכון מלקק עד היום את הפצעים. בהרצאה נשים זכוכית מגדלת על כמה מהפדיחות והטעויות הגדולות ביותר של החברות הגדולות, נראה מי הצליחה לצאת לצאת מזה, מי התרסקה ולמה?
בהרצאה נתרכז בחברות הגדולות בעולם, כדי להבין איך נולד המשבר, איך טופל ואיך הוא השפיע על החברה.
על המרצה:
ליאור נאור הוא מנהל מחלקת קריאייטיב-וידאו באתר וואלה! NEWS, עוסק למעלה מעשור בתחומי המדיה והדיגיטל, כתב טכנולוגיה ומדיה בעברו, מגיש במאי ועורך תוכן. בעשור האחרון סיקר וליווה מקרוב את השינויים שעברו על שוק הטלוויזיה והסלולר בארץ ובעולם.
בשנתיים האחרונות נאור מוביל את מחלקת הווידאו המסחרי של אתר וואלה! NEWS אחרי שורת תפקידים שמילא באתר וכן בגופי מדיה אחרים.
דגשים נוספים וצרכים טכניים:
בהרצאה משולבים קטעי וידאו ואינפוגרפיקה יש צורך במקרן\מסך ורמקולים.